FAQ

  • Pant og resirkulering

    Dersom dere har pant som kan resirkuleres stående, kan dere la en av våre dyktige sjåfører ta med seg flasker og bokser i retur.
    Innlevert pant vil da bli telt opp og kreditert på neste ordre, deretter levert inn til resirkulering.

    Vil du lese mer om panteordningen besøk infitum.no

    Sist oppdatert: 07.01.2020
  • Feil ved levering

    Sjåførene våre er pliktet til å si ifra dersom det mangler varer ved levering, men vi anbefaler likevel at man ser igjennom varene ved levering og ser at alt stemmer iforhold til ordreseddelen, i tilfelle noe er kommet til skade under transport, eller kvaliteten på varene ikke innfrir ens forventninger.

    Dersom det allikevel oppdages at ett produkt mangler eller er skadet ved varelevering, må dette varsles via telefon eller e-post til vår kundeservice så tidlig som det lar seg gjøre. Vi plikter oss til å alltid være løsningorienterte og klarer i nesten alle tilfeller å skaffe nytt produkt innen en time. Eventuelt avtaler vi i samarbeid med kunden hva som er den beste løsningen for hver situasjon.

    Kundeservice

    Sist oppdatert: 15.01.2021
  • Kreditering og retur

    Dersom man får en vare man ikke er fornøyd med kvaliteten på og ikke ønsker ny vare, vil dette bli trukket fra på kommende faktura.

    Varen vil bli hentet av en av våre sjåfører, unntak er hvis varen er i så dårlig stand at kunden bare kan kaste den. F. eks. råtten frukt og lignende.

    Kundeservice

    Sist oppdatert: 15.01.2021
  • Ifco kasse (grønn leveringskasse)

    Sett dine kasser frem når vi kommer med ny levering og vi tar de med oss i retur.

    Slik legger du sammen kassen(kan variere fra modell til modell, våre grønne har trykknapp i hvert hjørne

    Dersom ikke sjåføren tar disse med seg gi oss beskjed på telefon eller epost.

    Kundeservice

    Sist oppdatert: 15.01.2021